trešdiena, 2011. gada 23. februāris

Ideāli!

Es oficiāli dzīvojos martā, es jūtu pavasarīgo smaržu, to dullo sajūtu, to mazo drosmīti! Biju pie friziera un vispār – ideāli! Būtu jāizpilda ierastās 8min vēdera presītes vingrinājumi taču nē, šovakar būs vafeles! Man ir brīvdiena!
Kaut kas ziedošs sirdij vajadzīgs arī ikdienā! Kur ir manas hiacintes?!

Jāsāk gatavoties maratonam! Oficiāla laika atskaite.

Regulāra 20 min masāža samazina stresa līmeni un paaugstina imunitāti!

Tātad, aizsākšu vienu tēmu, kas ir diezgan apjomīga, taču aktuāla, vismaz man, proti, vēdera preses trenēšana. Jo līdz vasarai nav tālu un laiks atgūt ikgadējo sezonas formu,  par kuru es lepojos! Citam varbūt tālāks ceļš līdz tai ejams, citam varbūt tuvāks, citu varbūt tāda ārēja māžošanās vispār nesaista, bet man gan tas liekas no svara. Tad nu, lūk!  

Lai vēdera muskuļi būtu pilnībā redzami, vispirms ir jāatbrīvojas no liekajiem taukiem.
   Priekšnoteikums ir pareiza ēšana apvienojumā ar fiziskajām aktivitātēm.

Vēdera formu nosaka arī vēdera sienas muskuļi un to vingrums. Taču noteikti nevajag pārcensties! Tā var dabūt bruku. Brr.. biedējoši, jo pārcenšanās ir raksturīga man. Tāpat arī pārāk atvieglot treniņu nav vērts, jo tad tas būs mazefektīvs. Bet nu jā, 8 min nebūs par daudz un arī ne par maz! Tas video reāli strādā! Tikai, protams, ja izpildīsi regulāri. 

 
Patiesībā nav tāda jēdziena kā “nav laika”, ja gribēsi, atradīsi. Un vēdera presi Tu vari trenēt jebkurā vietā un jebkurā laikā, kaut trojebusā braucot!Vienkārši ievelc vēderu un sasprindzini muskulatūru, pēc tam atbrīvo. Tā atkārto vairākas reizes. Un ja kas, ievilkts vēders ikdienā arī lielu skādi nenodarītu.
Liela nozīme elpošanai – sasprindzinot muskuļus ir jāizelpo.
Alkohols, cigaretes un stress par labu nenāks!!!
Šo muskuļu grupu Jūs uzmantojat savās ikdienas aktivitātēs - ceļot, skrienot, lecot. Un, jo vēdera muskuļi būs spēcīgāki, jo ķermenis izturīgāks.
Pagaidām neliela atkāpe, Veiksmīgu ABS treniņu!
 Ilona

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru