otrdiena, 2011. gada 22. februāris

Rozā!

„SHAPE” apskats turpinās! Iesākumam laikam jau pieturēšos pie ierastās hronoloģiskās secības un papētīšu veco, labo 2010.gada novembra numuru, kas uzrunā ar savu spilgto, izlecošo rozā krāsu. Tīkami acīm, tīkami sirdij! 

Šo es izdarīšu- „Jūtot, ka Tava pašapziņas līkne slīd uz leju, izveido savu personīgo sasniegumu CV. Protams, arī profesionāliem sasniegumiem ir nozīme, tomēr tikai Tu pati zini, kuras bijušas Tavas dzīves nozīmīgākās uzvaras. Svarīgi piefiksēt šos varoņdarbus – kad notiek kas pozitīvs, tas dod ticību saviem spēkiem un mudina tiekties pēc jaunām uzvarām!”

Nelabojami. Es esmu pavasar-holiķe! (Atkāpe no galvenās tēmas) ES gaidu un nevaru sagaidīt, kad lielie mīnusi noies un ar Tomu sāksim iet uz Veselības Fabriku!
  Tā, lūk, abonementi ir jau kabatā! (Paldies, Beātei!)


Neko nesarežģī, neuzņemies par daudz,  elpo, kusties, esi, nevis dari (!), atpūties, smejies, izbaudi sajūtas, iztiec bez tā, kas Tev nepatīk, uzturi kārtību, necenties izpatikt visiem, turies pa gabalu no negatīvi noskaņotiem cilvēkiem (NEESI VIENS NO TIEM, mana piebilde)! 
  
Godīgi atbildi- CIK no uzskatītā Tu piekop ikdienā un uzskati par pašsaprotamu???

 
Iepirkšanās internetā! Man jaunatklāts lauciņš, priecāšos par ieteikumiem.

Bezbosiem.lv Uzņēmējdarbība. Būs jāapskatās. Mana tēma!

Kā kļūt par supercilvēku, kurš visu paspēj? Vienkārši – iemācies plānot! .. Tiešām tik vienkārši??!
Mmm.. kosmētikas un ķermeņa kosmētikas apskats.. Apsolu, pievērsīšos arī tam, tikai mazlietiņ laiku!

Tiesa gan, es atļaušos ieteikt un dalīties domās par pārbaudītiem līdzekļiem.


Padari uzturu KRĀSAINĀKU! Izgulies! Uzņem šķiedrvielas!

 



Kanēļa tēja.
Avokado.
Granātāboli. 




Sākot apsvērt domu par recepšu sadaļu  (vecās, labās vs. jaunās un trakās!)


Rakstot galvā domas šaudās un ārdās, tāds haosiņš. Rakstīšana prasa koncentrēšanos, bet koncentrēšanās jāmācās! Arī ar apņēmību ir par maz, ja nav tā koncentrēšanās, jo var apņemties daudz, taču bez fokusēšanās uz mērķi un rezultātu pat cēlākie nodomi var izplēnēt gaisā! Jā, varbūt tas man lika sākt rakstīt, jo, uzrakstītajam (un publicētajam!) ir spēks! Vārdā ir spēks!
 Ilona 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru