sestdiena, 2011. gada 26. februāris

Pozitīvisma deva!

 
Muļķības, ka neveselīgs ēdiens ir garšīgāks kā veselīgais! Nu šādu versiju es esmu dzirdējusi vairākkārt un pilnībā atsakos tam piekrist!
Viss slēpjas tajā - ko un kā ēd. Kā pagatavo, kādu sastāvdaļu apvienojums! Es nevaru apgalvot, ka baltmaize ar majonēzi ir negaršīga, jo varbūt kādam tas ir baudas kalngals, taču man, viennozīmīgi, tas neder un nesaista. Tāpēc padalīšos ar viena garduma recepti, par kuru varu teikt – jā, tas ir manējais!  
Ne tikai garšas valdzinājuma, bet arī veselīguma un vitamīnu dēļ.


Recepte:  

   *Traukā ielej parasto, nesaldināto jogurtu bez piedevām, (cik vēlies, es leju kādas 4 ēdamkarotes, sanāk 4 porcijas),ja vēlies – 1ēdamkaroti jogurta ar garšiņu pēc gaumes;

                      *Mazliet smiltsērkšķu sulas (var arī saldētā veidā);

*2-3ēdamkarotes biezpiena;

  *Medu- 4 lielas ēdamkarotes;
 
*Kanēli pēc garšas;

·    *Saldētas vai atkausētas ogas- zemenes, upenes, mellenes, jāņogas, avenes u.c. kādas pieejamas.

To visu sablenderē un gatavs! Veselības dzira vai saldais ēdiens, atšķirībā no tā, cik šķidrs sanāk un kādas ir vēlmes.



Ar sastāvdaļām un to proporcijām var variēt, manuprāt, iespējas paveras plašas. Nav sarežģīti, nav liels laika patēriņš un ieguldītais darbs sevis un savu mīļo palutināšanā kaulus nelauž!

Es šo brīnumu ēdu un pasniedzu kā saldo ēdienu, deserta trauciņos un ar karotītēm. Man jau ļoti patīk, ka pa vidu ieliek kādas pāris karotītes vaniļas biezpiena desertu (nopērkams jebkurā veikalā, dažādi veidi). Tad tas skābumiņš lieliski saspēlējas ar vaniļas saldumu, un šī saspēle nodrošina fantastisku ceļojumu neaprakstāmajā garšu pasaulē!


Neveselīgs = Garšīgs
Ilona

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru