otrdiena, 2011. gada 1. marts

Dejo!

 Pēc garas, smagas darbadienas, kad visi spēki ir izsīkuši un domas prātā arī nav tās priecīgākās, man palīdz, mazgājoties dušā, iztēloties, ka es stāvu zem ūdenskrituma un tā varenums aizskalo projām visas raizes un nebūšanas. Tajā mirklī pārdzīvojumiem vai skumjām nav vietas – esmu tikai es un mans miers, viss pārējais aizplūst un neatgriešanos. Tā ir mana iedvesma saņemties, mana terapija. Es ticu, ka katram ir savi iedvesmas avoti: lietas, vietas, atmiņas vai darbības, kas uz brīdi ļauj izbēgt no pelēkās ikdienas un uzburt sapni.



Mana sirdslieta ir dejošana! Dejas liek manai sirdij sisties straujāk, tās it kā apstādina laiku un aizrauj mani projām. Es esmu citur un tā cita vieta ir skaista. Sapņi tur pārtop īstenībā. Cilvēki kļūst par tiem, kas viņi vēlās būt. Emocijas atgādina, cik ļoti dzīva es esmu un pat minūtēm parādās cita vērtība! Patiesībā pavisam vienkārši- dejošana dara mani laimīgu! Laikam jau arī varu teikt, ka tā ir mana iedvesma – būt labākai.       
                  
Iedvesmu man sniedz saulaina diena un zilas debesis! Citreiz – atbilstoša mūzika. Vēl dažreiz es atceros kādu dzīves mirkli, kurā es esmu bijusi stipra, kad esmu spējusi palīdzēt kādam citam vai kad esmu sasniegusi kādu mērķi! Tas liek saņemties un doties un priekšu! Sanāk, ka pati sev varu būt par iedvesmu. Skaista, aizkustinoša filma! Kāds negaidīti saņemts kompliments! Vasaras negaiss, viļņi jūrā. Nejaušas dzīves sakritības. Izturētie pārbaudījumi. 
 
Mani iedvesmo mani tuvākie draugi un radinieki, mīļotais cilvēks un viņu veiksmes un izdošanās, patiess smaids viņu sejās un dzidrie smiekli, viņu atbalstošais „Tu to vari! Tev izdosies! Mēs Tev ticam!”. Viņi ir tie, kas mani iedvesmo un motivē, kas sapurina un liek saņemties, kas nevar iztikt bez manis un manas palīdzības, liekot justies vajadzīgai! Tādai iedvesmai ir nezūdoša vērtība!














Katram ir savi talanti, sava mūza, ticība, iedvesma un mērķi! Ambīcijas un sapņi! Atrodi ceļu cauri tumsai ar šo mazo svecīti, atrodi sevi! 

 Ilona

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru